2018

 
Hej på er och gott nytt år! Jag tycker att det känns väldigt bra att 2018 är här och jag är mer än redo för ett nytt grymt år. 2017 var det bästa året i mitt liv hittills och detta tack vare att jag träffade min underbara pojkvän, flyttade från studentkorridor till min egna lilla studentlägenhet och började göra bättre ifrån mig i kurserna :D. Jag hade tidigare aldrig kunnat föreställa mig att man kan må så bra som jag gjort detta år. Är så mycket lyckligare av att ha fått ett riktigt hem och en frizon, träffat en människa som får mig att slappna av och känna mig trygg och få resultat på att jag faktiskt förstår det jag pluggar.
Nu ser jag fram emot att åstadkomma ännu mer bra saker och jag känner på mig att 2018 kommer att bli ett minst lika fantastiskt år! Om 3 veckor flyttar nämligen jag och Fredrik in i våran nya studentlägenhet på 51kvm precis vid skolan och blir sambos. Hur sjukt? Är så taggad och jag bara vill bara spola fram tiden så vi kan flytta nu på en gång!
Har inga nyårslöften utan ska bara göra sånt som får mig att må bra. Skadar dock inte att försöka läsa fler böcker, äta mer fisk och minska på onödiga utgifter. Men inga måsten eller förbud.
 
Jag och Fredrik spenderade våran sista vecka i 2017 i hans föräldrars stuga i Björnrike och kom tillbaka till Stockholm igår kväll. Vi har hunnit åka massa snowboard/skidor, spelat spel och ätit massa god mat, så nu är vi ordentligt utvilade och längtar efter att få komma tillbaka till Luleå. Flyger tillbaka redan imorgon kväll för att skriva tentor och plugga intensivt i en vecka. Men efter det hoppas jag att jag hinner få tillbaka alla rutiner med träning m.m och att jag hinner lägga ut massa kamerabilder här på bloggen som jag fotat under jullovet. Puss och kram
 
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!