Fredag 29/6

 
 
 
 
 
 
 
              
 
 
       
 
 
 
 
 
 
       
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Hej på er! Nu är jag tillbaka på svensk mark igen efter två superbra veckor i Nerja. Har haft mycket sol och ätit massa god mat vilket ni ser i bilderna ovanför ifrån förr förra fredagen. Vi började dagen med att spela paddeltennis innan det blev allt för varmt. Var första gången jag spelade, men var verkligen så kul! Vi fuskade lite med reglerna och räknade inte några poäng, men var kul att bara få stå och slå lite. Sen åkte vi direkt till stranden där det var soldis, så jag och Fredrik tog en promenad längs vattnet och jag försökte vara lite akrobatisk. Fick några bra bilder men slutade med att jag sträckte benet och fick rejäl träningsvärk i underarmarna haha. Åt lunch och solade lite innan vi gick upp och badade i poolen.
 
På kvällen hade vi bokat bord längst ut på 34ans terass där man ser ut över havet och Balcon de Europa. Lätt den mysigaste restaurangen i Nerja. Åt en supergod middag och njöt att vi hade en hel vecka kvar i värmen♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!