Göteborg

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Hej från Göteborg! Har blivit två resdagar på raken för mig nu. Först med flyg från Luleå till Stockholm i onsdags då jag hann vara hemma för en kväll och lämna av lite packning. Sen igår morse mötte jag upp Anna på centralstationen för att ta tåget hit till Göteborg. Vi pratade om att åka hit redan förra sommaren, men blev aldrig av då jag jobbade när hon var ledig och tvärt om. Men nu är vi äntligen här och ska ha en superkul weekend. 
 
Bjuder på lite bilder från vår första dag då vi strosade runt på stan efter att ha kommit fram och chockat in på vårt hotell. Kollade i lite butiker och åt glass i värmen. Känns verkligen som man är utomlands och termometern visade hela 30˚ igår! Liten omställning från Luleås 14˚… Gick sen tillbaka till hotellet och gjorde iordning oss för att gå ut och äta. Hade bokat bord på en italiensk restaurang på Avenyn som heter Bellora för några månader sen och vi blev verkligen inte besvikna. Delade på en charktallrik och sen åt vi drömlikt goda pizzor. Efter den goda middagen satte vi oss på Stora teatern som var en stor uteservering precis vid vattnet och drack några cider. Träffade några kompisar till Anna där och deras vänner så blev ett helt gäng tillslut. Så blev en riktigt bra första dag♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!