Picknick

 
 
 
 
I tisdags var jag ledig från jobb så då passade jag på att spendera dagen med min älskling. Vi bestämde oss för att ha en picknick trots det osäkra vädret. Regnade lite och blåste en hel del när jag vaknade, men när Fredrik kom till mig vid ett tiden så sprack det som tur var upp lite. Hittade en gräsplätt på en kulle bara 200 m bakom mammas hus där vi dukade upp massor av gott. Älskar plockmat och blev extra mysigt att sitta ute på en filt och äta den.
 
Jag har känt ett stort behov att hitta på saker så fort jag är ledig för att utnyttja dagen till max. Men har insett att det inte behöver vara mer komplicerat än att gå ut på en promenad, umgås med någon annan eller sätta sig i solen en stund om vädret tillåter. Bara njuta att man har möjligheten att göra det man känner för och ta det lugnt! Puss♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!