Bilder från mobilen

Tänkte ge er lite uppdatering i form av bilder från senaste 3 veckorna. Från 16e februari och framåt :)
 
     
 
Fredagsmiddag i form av pulled pork framför tvn med min älskling // Hittade ett recept på nyttiga snickersbars jag var tvungen att testa och de blev så grymt goda!♥
 
 
Massa snö och nya boendet från utsidan
 
     
 
Jag och Fredrik var i stan och inhandlade lite skruvmejslar och lampadapter och passade på att fika på lördagen // På kvällen var Linnea, Sofia och Jesper hembjudna till oss på spelkväll och mello. Åt thaimat och spelade nya favoritspelet "Ticket to ride" där man ska bygga från en stad till en annan med tåg eller båtar och samla poäng. Tar sin lilla tid när man är många och de andra spelade för första gången så satt nog i två timmar. Sen såg vi på the intern som är en favoritflm.
 
 
Jag och Fredrik lyckades sätta upp matbordslampan innan gästena kom och tycker verkligen att det blev så bra! Så nöjd med nya dynorna och ljusstakarna jag fick i födelsedagspresent också!
 
     
 
Veckan efter hade Fredrik rest iväg till Göteborg med sitt examensjobb så då blev det mycket häng med Sofia och Linnea. Tränade, pluggade och var hos Sofia och fikade en kväll. På fredagen hängde vi på stan och sen på kvällen var hon hemma hos mig och då lagade vi faitas, spelade spel och kollade talang // På lördagen var det 90 talstema på Stuk så då fixade vi oss tillsammans och åt hamburgare och kollade på mellon.
 
 
 
 
Blev mycket bilder haha, känns som man alltid glömmer fota så nu såg vi till att inte göra det! När det väl var dax att rulla till Stuk strax innan 11 så upptäcker vi att motorvärmaren inte är på och bilen inte vill starta.. Lite typiskt, men fick gå in och dansa lite till medans bilen värmdes upp och kom tillslut fram vid kl 1. Var ett band som spelade okej musik, men vi var så taggade på att vi faktiskt kommit fram så hade kunnat dansa till vad som helst typ. Stog i eventet att de skulle stänga 3 så vi blev lite besvikna när musiken tystnade och ljuset tändes kl 2.. Men gick till efterfestlokal och åt våfflor istället så gjorde inte så mycket.
 
     
 
     
 
Det blev en lugn söndag och jag passade på att städa lägenheten innan Fredrik skulle komma hem // På kvällen var jag och Linnea på Philm och såg the Greatest showman som var en riktigt härlig feelgood film. Sen skyndade jag mig hem till min älskling som äntligen kommit tillbaka från sin vecka i Göteborg.
 
     
 
Efter träning-selfie, har äntligen fått in träningsrutinen nu och kört 4 pass i veckan varav 2 är Cardio cross som är stationsträning med mycket styrka o kondition. På onsdagar är det alltid extrajobbigt och man kör 6 olika övningar i 70 sekunder var på sista varvet istället för 40 sekunder som det annars är. // På onsdagskvällen var jag och Linnea och såg på Wonder på bio. Var så bra! Hamnar på bäst hittills 2018 tillsamman med Jumanji som jag o Fredrik såg på Philm i januari.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!