Fysiktenta

 
 
 
Lördagens frukost, gjorde ett berg av bananpannkakor till mig och Fredrik. Godaste jag vet just nu som inte är onyttigt!
 
Hej på er! Hade en supergrym helg som jag inte hunnit skriva om här än för att jag haft fullt upp med plugg. Skrev omtenta i fysik 3 igår som tagit upp all min tid så känns skönt att den är avklarad och förhoppningsvis godkänd. Var en halv poäng ifrån godkänd första gången och det kändes mycket bättre nu så håller tummarna. Gjorde dock det klantigaste någonsin och glömmer miniräknaren hemma.. Får som tur var låna en "vanlig" räknare, men den kan inte skriva paranteser och spara världen, inte ta roten ur eller upphöjt till och inte använda sinus/cosinus och naturliga logaritmer... Allt man skulle velat ha till tentan.
Hade dock supertur för när jag gjort så långt jag kunde med min lilla räknare och bara hade 3 ekvationer kvar att räkna ut så erbjöd sig en snäll kille att låna ut sin räknare i 5 min. En riktig lifesaver!
 
Imorgon blir det tenta i juridik och sen får jag äntligen helg! Vi hörs då♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!