En solig onsdag

      
 
 
 
Hej på er! Jag har varit så avundsjuk på södra Sveriges 25+ grader, men nu äntligen har värmen kommit även till Luleå :D. Både igår och idag har det varit så varmt att man svettas ordentligt trots kjol och linne. Klagar absolut inte och håller tummarna för att det håller i sig så länge som möjligt.
Vi hade bara två lektioner idag så när vi slutade vid 14:30 åkte jag, Linnea och Sofia till stan och satte oss i solen på Friends uteservering och njöt. Så gott med islatte och glass i värmen. Sen promenerade vi och köpte jorgubbar och satte oss på kulturhusets trappa vid vattnet. Insåg sen när jag kom hem att det nog hade varit smart med solkräm idag då min hud numera har en rosa nyans.. 
 
På kvällen lagade jag och Fredrik supergod middag bestående av torsk, ugnsgrönsaker och aioli. Är inne i en period då jag helst skulle vilja äta fisk varje måltid för att det är så gott. Sen efter maten gick vi ut på en promenad runt hela universitetsområdet. Nu väntar sängen på mig och jag kommer sova riktigt gott efter en bra dag. Puss och godnatt♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!