Födelsedagshelgen

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Har ju redan hunnit berätta lite om helgen och Fredriks födelsedag, men här kommer några fler bilder i lite bättre kvalité. Fredriks familj anlände som sagt på fredagskvällen, så då kom de förbi och kollade på lägenheten och åt kvällsfika.
På lördagen så uppvaktade jag min älskling med bland annat biljetter till Pernilla Wahlgrens show Kort glad och tacksam som kommer till Luleå i höst, samt ett nytt mobilskal och kaffekoppar. Är ju tvungen att se till så han kommer och hälsar på mig i oktober när vi inte längre bor i samma stad haha. Lär i övrigt bli mest jag som flyger till Stockholm/Gävle då han inte längre får åka på ungdoms biljett nu när han är över 25... :(
Sen var resten av dagen fylld med familjehäng, shopping, massa god mat och E-type konsert på kvällen. Så han var mer än nöjd med sin dag♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!