Kristihimmelsfärd och lite annat

      
 
Jag och Linnea åt glass i solen efter skolan och låtsades att det var varmare ute än vad det faktiskt var // Får pussar av min älskling♥
 
      
 
Ett av våra grupparbeten i konceptuell design, vi skulle skapa ett kvarter med en innergård // Var med i ett "minnesexperiment" på skolan och fick fika efteråt
 
      
 
I onsdags hade vi bara en lektion så på eftermiddagen var jag hos Linnea och bakade kakor. Sen på kvällen mötte vi upp ett helt gäng från skolan och grillade på ett berg. Blev riktigt lyckat med våra kakor tillsammans med grillade marshmellows!♥
 
      
 
Superfin utsikt på toppen av mjölkuddsberget!
 
      
 
 
Några av gänget som var med. Var verkligen så mysigt att hänga med några av klassisarna utanför skolan. Efter grillningen gick hälften till Felicia och sen vidare till Stuks onsdagspub. Blev en riktig helkväll så var tur att torsdagen var en röd dag
 
      
 
På fredagen hade vi tyvärr inte ledigt. Vi gjorde klart vår matte laboration och sen åkte jag Linnea och Sofia och köpte glass
 
      
 
Fredagskvällen spenderades tillsammans med min älskling i soffan, tyckte vi blev riktigt söta i snapchatfiltret haha
 
      
 
På lördagen passade vi på att sova ut och sen åkte vi in till stan och satt på Friend's uteservering tillsammans med några av Fredriks kompisar. Satt där i över 3 h och var riktigt härligt i solen. Jag åt morotskaka medans killarna beställde in varsin hamburgare till lunch. På kvällen kom Linnea, Sofia och Jesper över till oss för att äta pizza och kolla på eurovision.
 
      
 
På söndagen var jag och Fredrik och tränade och sen på kvällen kollade jag och Linnea på Philm. De visade Red Sparrow och vi kände i efterhand att vi borde ha sett trailern innan och skippat filmen.. Var väldigt brutal och obehaglig :(
 
Avslutar med en lunchbild i solen från i förrgår (måndag). Jag och Linnea var och tränade Cardio cross och efteråt gick vi till ica för att jag inte hunnit göra någon matlåda. Sen när vi kommer till microlandet för att Linnea ska micra sin mat så inser hon att den står kvar på bänken hemma hahah. Så blev ett nytt besök till ica och sen satte vi oss i solen och åt våra sallader. Blev lite sena till designworkshopen för vi orkade inte slänga i oss maten, men det gjorde inget som tur var♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!