Paus från tentaplugget

 
 
 
 
Igår bestämde sig jag, Sofia och Linnea för att ta en paus från tentaplugget och mötas upp på stan. Var så skönt att få komma ut en stund efter att ha suttit inomhus i 3 dagar medans hjärnan jobbat på högvarv. Hade blivit ännu mer konstig i huvudet om inte Fredrik också hade varit hemma. Pluggar mycket bättre om jag har rutiner så som att ta paus för träning, promenad, mat och för att umgås med andra och få koppla bort mattetänket för en stund.
 
Vi satte oss iallafall på O’Learys uteservering för att äta middag och dricka alkoholfria drinkar. Tog en kyckling quesedilla och pecanpaj till efterrätt, hur gott som helst. Sen åkte jag hem till min älskling för att kolla på serie i soffan resten av kvällen♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!