Picknick på Gültzauudden

      
 
Jag efter dagens träning // Fick bli omelett med svamp, paprika och bacon till lunch
 
 
Hahah gillar att det fortfarande var snö kvar i parken som man kan skymta över mitt huvud i bilden ovan
 
 
 
 
 
 
Började min lördag kl 8:30, då jag steg upp och gjorde mig redo för att gå till gymmet. Jag och Linnea hade bokat in ett cardio crosspass som visade sig vara extra jobbigt idag då det typ bara var fokus på ben. Så efter passet stapplade jag mig hem för att duscha och laga frukost/lunch till mig och Fredrik. Känns så skönt att ha startat dagen effektivt och avklarat ett träningspass innan klockan ens slagit 11. Senaste helgerna har det blivit sovmorgon till 12 och sen har det kännts som om halva dagen redan försvunnit.
 
Efter lunchen så åkte jag och Linnea ut till Gültzauudden för att ha en liten picknick i solen. Hon hade tagit med sig kakor och sen så köpte vi frukt på vägen som vi dukade upp på vår lilla filt. Passade på att sola lite, men var inte supervarmt när solen gick i moln och det började blåsa... Var iallfall mysigt att få vara ute när det var fint väder, äta gott, lyssna på musik och bara snacka. Puss♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!