Lugna dagar och egentid

       
 
Lördagshandling och tvingade ut mig på promenad trots det tråkiga vädret
 
       
 
       
 
Morotskaka in the making // Carbonara till middag
 
 
 
       
 
På söndagen vaknade jag upp till riktigt härligt höstväder och då var det inte alls lika tråkigt att gå ut på en promenad. Fick till och med lite feeling och sprang en bit, men kände mig lite småförkyld så var inte riktigt så bra för halsen. Men är så otroligt skönt att bo så nära bra promenadställen. Finns en slinga på ca 5 km från mig runt mjölkuddsberget som är favoriten.
 
        
 
        

På kvällen kollade jag serie och åt lite godis
 
 
 
Slänger in lite bilder från min tisdag också då jag pluggade hemifrån och lagade supergod chevresallad till lunch. Passade på att göra massa ugnsbakade grönsaker/rotfrukter så jag fick flera matlådor
 
       
 
Hämtade ut ett paket jag beställt från betterbodies med lite sockerfritt godis
 
 
Hej på er! Har haft några väldigt lugna dagar utan några större händelser. Varit själv hela helgen och inte haft några måsten. Är rätt skönt tills man inser att det är rätt tråkigt att inte göra något alls en hel helg... Lyckades iallafall ta bussen till kvantum för att handla, gå ut på promenad både lördag och söndag och baka morotskaka. Linnea stackarn låg hemma med hög feber och Sofia hade sin mamma på besök så var därför det blev en helg med så mycket egentid.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!