Bilder från helgen

        
 
I fredags var jag ledig och hade bara en reflektion att skriva hemifrån. Sofia och Linnea kom hit på eftermiddagen och vi bakade äppelpaj och spelade ticket to ride tills Linnea behövde åka hemåt. Sofia stannade kvar och vi fixade pulled pork till middag och kollade på serie. Så mysigt att få spendera tid tillsammans utanför skolan♥ Nu när jag bor själv känner jag extra stort behov av att få umgås och hitta på saker och inte bara sitta hemma själv i lägenheten, även om jag också trivs bra att vara själv när jag själv väljer det.
 
        
 
På lördagen åkte jag och Sofia till Storheden och jag fyndade bland annat den mysiga tröjan på bilden för bara 75kr. På kvällen var det två klasskompisar som ordnat fest hemma hos sig och var superkul att få hänga med alla efter sommaren. Linneas kompis Amanda som numera bor i Göteborg var hemma i Luleå på besök också :D
 
 
Vid 11 tiden rörde vi oss vidare till Stuk för att dansa och sen var vi några som avslutade med att äta toast på en av skolans efterfestlokaler. Var längesen en macka smakade så gott som det gjorde då!
 
         

         
 
På söndagen vaknade jag upp sent och var trött trots det, men jag och Linnea möttes upp vid halv tre tiden för att se Superhjältar 2 på Philm. Riktigt bra och rolig var den! Satt och spände mig under filmen och vart rätt kallt i lokalen så mindre kul var ju att jag gick därifrån med nackspärr som bara blev värre under kvällen... Sov riktigt dåligt inatt då jag inte kunde röra mig utan att det gjorde jätteont. Idag har jag fått låna värmekudde och köpt  Voltaren gel så känns lite bättre nu och hoppas på att det försvinner tills imorgon. Puss
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!