Back to reality

 
 
 
 
 
 
 
 
 
             
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Hej på er! Som ni kanske förstod av förra inlägget är vi nu hemma från semestern och våra 2,5 veckor i Thailand är tyvärr slut. Efter 16h flygresa tillbaka till Sverige var det dock rätt skönt att komma hem igen och såklart superhärligt att få träffa Fredrik som jag saknat massor!♥♥
Känns som vi fått ladda upp batterierna ordentligt under dessa härliga veckor så nu är jag riktigt taggad att komma tillbaka till vardagen och allt vad den innebär. Längtat efter att träna, umgås med saknade personer, samt laga och äta egen mat. Blir alltid extra peppad av att veta att det är ett nytt år och att jag har massor med roliga saker framför mig! Är till och med riktigt taggad på att plugga till tentorna som jag har 17 och 19 januari eftersom när dessa är gjorda är hälften av utbildningen avklarad. Känns helt galet att 2,5 år gått så fort! Vi ska fira med hela klassen och ha en såkallad Halvtidsfest i februari som jag ser fram emot :D.
 
Just nu sitter jag hemma i Fredriks lägenhet i Gävle och tar en liten paus från pluggandet. Ville uppdatera er med lite blandade bilder från resan, tagna mellan 22 och 26 december. Har såklart fotat en hel del under semestern så har mycket mer att visa er. Puss♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!