Mysiga dagar i Gävle

 
         
 
 
 
 
         
 
 
 
 
         
 
 
Supergod mat på Helt Enkelt Kök & Bar
 
 
 
 
          
 
 
 
 
Middag på Bakfickan i lördags
 
 
 
 
          
 
Te och scone till frukost imorse medans jag väntade på tåget till Arlanda
 
Hej på er! Här kommer en liten sammanfattning av mina senaste dagar i Gävle. Har varit så skönt att både få lite tentaplugg gjort och att få umgås med Fredrik. Känner mig mycket mer effektiv då när jag vet att jag behöver sitta en viss tid och sen får jag vara ledig och ta det lugnt. Så mysigt att få dela vardagsliv lite igen också, blir annars alltid så korta och intensiva dagar när vi ses.
 
Har som alltid blivit massa god mat, men denna gång har vi också varit duktiga och lagat mat i Fredriks minikök. Blev en av våra paradrätter, fajita kyckling med sallad och ris. Mums. På fredagen passade jag på att klippa mig och sen tog jag bussen till Sandviken för att träffa mormor och morfar. Var så mysigt att få komma hem till dom och bli bjuden på god mat♥
På lördagen tog jag och Fredrik en långpromenad och spelade paddeltennis på eftermiddagen. Är verkligen så kul att spela fast vi bara är nybörjare och inte bryr oss om bollen studsar en extragång eller räknar poäng. Hoppas att ni också har haft en bra andra vecka på året. Puss

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!