hemma nu!

äntligen hemma . Idag har jag hoppat studsmatta men sen var vi tyvär tvungna att ta ner den så den inte skulle rosta över vintern. Sen har vi kastat vattenbalonger på varandra så vi blev ganska blöta. Imorgon har vi orienterings dag . Ska ha med mig pankakor som matsäck för att jag är väldigt sugen på det. Egentligen har jag inte så mycket att skriva om men igår så grillade vi och såg på film . Den hette snowdogs inte så jätte bra eftersom vi såg den på svenska (den var dubbad) hade nog varit bätre på engelska. Nu ska jag kolla lite på internet sen har jag träning klockan 4 . Snart ska vi ha en tävling i visby. det är om cirka 3 veckor kvar den 16 oktober . Då sover vi över i två nätter + tävlingen som är på lördagen . Ha det så bra nu

PUSS OCH KRAM

LOVE FROM EMII



Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!