Har inte hunnit

som ni ser har jag inte hunnit skriva på ett tag p.g.a läxor och träning. Men nu fick jag lust att skriva lite grann men vad vet jag inte...

Idag har jag varit i skolan som alla andra dagar, ska snart ät (fiskpinnar , BLÄÄÄ!!) kommer typ bara peta i maten är inte särkilt hungrig heller. Ska väll titta på tv i kväll det är "drömmen om Italien" idag och jag brukar titta på det när jag inte har något bättre för mig. Ska kolla lite bloggar också och kommer väll antagligen plugga franska idag också.

[3706100251.jpg]
Drömmen om Italien idag klockan 20:00 på 4:an

Love from Emii

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!