äntligen hemma

hej igen nu är man äntligen hemma efter sommarlovet som bara har 1 dag + helg kvar. Har verkligen saknat alla där hemma, så jag är super glad för att få komma hem från den hemska skärgården (skoja). Har faktiskt haft det jättebra men det där att jag saknade alla är sant för det har jag, gick hela dagen igår och tjatade om att vi skulle åka hem tidigare men så blev det inte. Idag har jag ialla fall åkt bil packat och ska äta på resturang ikväll. Helgan ska tillbringas med mamma olli mormor & morfar. Nu ska jag ut och njuta av solen lite många kramar Emii

(Obs, det är fredag den 13)


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!