igår

igår var det uprop och jag var i skolan i tjugo min. Ska få två nya iklassen (tjejer) undra vf dom bytte i sjuan ? efter så hängde jag Cissi jullan och fille hem till Chanti. Vi gjorde någon uppgift vi fått. sen åkte alla utom jullan hem till fille fast hon hade inga nycklar så vi hoppa studsmatta och åt vinbär och äpplen i typ en timme. Sen blev vihungriga och drog till farsta. När jag skulle cykla hem från chanti (hade lämnat cykeln där) Började det spö regna. Mina byxor var genom våta och har inte torkat över natten :P . Nu ska jag väll hitta på någe men vad vet jag ej.


älskar verkligen bilden!!


Kommentarer
Anonym

anv: mv

lösen: mv1

2010-08-18 17:27:45
URL: http://matildavallgren.blogg.se/
julia

Hej, asso jag har haft samtal och inte vart vid mobilen när du ringt. Har vart lite hängig och hade inte lust att göra nåt. Förlåt för att jag nt messat, jag var så himla trött .. :)

2010-08-18 17:45:45
URL: http://liksomjullan.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!