hår tips.

jag har kollat på lite bloggar och hittat flera bra hår tips jag ska pröva, bla en inbakt fiskbensfläta och en lugg skruv eller vad det nu hette, ska ta bilder när jag har gjort frisyrerna och lägga ut.

Min mormor och morfar är här i helgen och vi har varit och åkt skriskor vid hökarängsbadet. Jag åkte 4km  och 800 m och har lite träningsverk i lår och rumpa. Just nu håller Mormor och Olivia på att rensa ut ollis berg av leksaker, morfar tittar på tv och mamma tror jag håller på att fixa med våran kvällsmat. Satt nyligen upp ett par frächa tråd gardiner i svart framför mitt fönster och i morgon ska jag möblera om och kanske åka och köpa ett nytt skrivbord. Det känns som vi kommer och har hunnit massor denna helg. Nu ska jag gå ner till morfar och kolla på skidåkning som börjar snart.

Love from Emii


Jag och Olli

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!