Äntligen Fredag!

Yess! Fredag äntligen :) Ska ta det lungt och vara med familjen idag, äta god mat, titta på cirkusmöller och hyra film. Isa ska på sleepover fest vid 6 och pappa och Anna sticker på fest vid 7 och kommer hem vid 1 eller något så det blir egentligen bara Jag, Olivia och My som har fredagsmys och tar det lungt här hemma.

Morgon dagen ska tillbringas med Julia och vi åker nog in till sStan och kollar i affären sen ska hon sova hos mig, mer info imorgon( annars har jag inget att skriva om då :P) Bye


 
Gamal bild, saknar!!





hittat min gamla webbcamera som inte är specielt bra.,..


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!