Frisör imorgon

Varit på Blond och bokat tid för klippning, det blir nog lugg om inte mamma hindrar mig , och då behövs det mycket.

Imorgon åker vi till Gamla stan med skolan, ska gå någon promenad och svara på frågor. Kommer ha varma kläder, skulle typ bli 15-20 minusgrader burr! Tar med lussebullar och pepparkakor, ska baka lussebullar imorgon, så har köpt från ica , typiskt, hemmagjorda är mycket godare, enligt mig. Skriver nog imorgon om alla hundra plagg jag har/ska ha på mig, samlas 9:30 vid skolan så jag antar att jag hinner blogga innan. Puss och Kram



blir nog en tunn lugg, har så tunt hår

Kommentarer
Linn

Var gärna med på min veckansblogg tävling :D

2010-11-30 16:48:35
URL: http://lovegrows.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!