I thailand nr 2

hej nu bloggar jag fran thailand igen :) Har varit och ridit pa elefanter igar, var superkul! badade med dem ocksa och fick rida pa dens huvud halva turen. Idag har jag spelat billjard, badat, fatt shoulder and back massage och flatat haret. Har 4 flator pa ena sidan och lugg pa andra, ni far se nar jag kommer hem. Saknar alla kompisar jatte mycket men inte kylan och skolan :P Ha det sa bra maste runda av nu... :( massor av soliga kramar fran lilla mig som ar i Thailand :)

http://static.resfeber.se/media/images/common/hotel/gallery/thumbnails/GA_KOCA_KCG.jpg
dalig bild pa vart hotell.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!