Dresses

Andvänder typ aldrig klänningar. Brukar aldrig vara tillräckligt fint väder på sommaren´så det blir bara när jag är utomlans. Egentligen så älskar jag klänningar och har väldigt många fina men jag får aldrig användning av dom så de ligger typ bara i gaderoben och skräpar :P haha och nu sen kan jag ändå inte få med mig alla i resväskan eftersom jag har förmånga... Men nu passar jag iaf på och har tagit med mig 7-8 st sen lär jag nog köpa en eller två också :) .



långklänning från gina hänger med och koftan också



Klänning gina tricot, fått av Stina som fått av en kompis... :P



2011:s skolavslutnings klänning :) från H&M fick tyvärr inte plats nu :(



Ännu en klänning från gina tricot :)



klänning från bikbok, ångrar sjukt mycket att jag aldrig köpte, den kosta ju ändå bara 99:- ...


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!