Engelska

skrivit 1 A4 på engelskan nu på kvällen. Nu måste jag lägga mig och läsa ut ondskan som vi ska se imorgon, har 70 sidor kvar så önska mig lycka till! Kommer aldrig hinna och är astrött så lär väl inte bli mer än 20 sidor :S . Lovar att fixa ny design i helgen! promise. Imorgon ska vi då till filmhuset för att se film :P. Sen är vi ett gäng som ska gå till pizzahut och käka och sen ska vi (iaf några) ner på stan och fixa lite julklappar. Måste köpa till Frida med Julia och till Julia med Frida och sen ska jag köpa present till mamma och Olivia och sen är jag PANK! Får iaf lite pengar av pappa för maten som tur är! Nää nu måste jag läsa puss på er ♥



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!