gäsbloggar'n!



Hejsan! Julia här, jag har fått äran att blogga lite åt emelie medans hon är bortrest. Jag och emelie är riktiga barndomsvänner, tror vi kännt varann sen dagis och vi har alltid gått i samma skola osv. Nu är min fina vän i thailand och har det säkert riktigt jävla nice! Själv sitter man och taggar inför nyår, kommer bli så jävla kul känner jag på mig! Idag ska jag och hedda in till stan och jag ska försöka hitta någon snygg topp till imorgon, helst lite glitter & glamour ;) Men ovan ser ni lite bilder från senaste dagarna, kram!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!