Middag halv 5...

känns sjukt dumt att äta klockan halv 5 men är så illa tvungen på månfagar... Kan äta kvart över fem men då brukar jag vara så jäkla mätt på träningen och får inte äta efter. Kommer ju inte hem förän halv 10... Så nu ska jag gå ner och käka lite tacos :) Har sett klart avsnitt 10 nu och hon typ dör? nää men hon kör över en Vampyr iaf. Måste fortsätta kolla men får hålla ut tills imorgon! Måste förbi pappa nu också innan träningen för att hämta springskor, ska tydligen springa idag! :O. lite väl kallt tycker jag men det är bara att ladda med lager på lager kläder! puss♥


Kommentarer
Hedda

Haha, jo kanske jag kan :)

2011-12-06 18:45:42
URL: http://henrikssonhedda.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!