Ny kategori ↓

Gjort en ny kategori nu när jag åkt till Thailand, tidsinställt heter den så ni vet. Just detta inlägg är också tidsinställt så då får inlägget ha den kategorin ;) just nu är jag i Bankok och ska sova här en natt och sen imorgon ska vi vidare till Huahin om inte planerna blir ändrade. Just nu vet jag inte ens om jag kommit till Thailand... Kanske blir planet försenat vem vet men är iaf bara vad jag tror nu ;)

 Thailand ligger 6 timmar före Sverige så just nu är klockan 16:00 här (kom hit 6 imorse) och alltså 10:00 hos er här hemma.
skriver vilket datum jag gjorde inlägget i slutet också som jag kommer göra nu nedan ↓

19/12-2011


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!