Tävling imorgon :S

KM imorgon (klubbmästerskap) så ska vara i gullmars kl 8:00. Kul kul, är det inte tänkt att man ska ta sovmorgon på helgen?? Bara undrar. Känns inte som jag ser fram emot tävlingen så mkt eftersom alla tävlar inviduellt och får egna poäng. Är ju van att tävla alla tillsammans i en trupp. Jag sattsar iaf på att inte komma sist! Gjorde jag för 2 år sen och förra året var jag inte med. Men iår var vi (tyvärr) inte bortresta. Är iaf skitnervös inför kullebyttan, svar ja vi ska tävla på handstående nerrullning, halvvänning bakåtkullebytta. Problemet är ju att man ska ha raka ben och armar men brukar böja armarna för det mesta host*varje gång... hehe so wish me goodluck! Kan behövas. Puss



Jag och Emma :)




brukar gå bra för laget men själv kör jag inge bra...


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!