Vart på vinden

hämtat ner lite saker från vinden som vi behöver nu i thailand. B.la. Ögonbindel och nackkudde att ha på planet.

Gummiskor om det är mycket sten eller sjöborrar på vattnet (sjuktsköna faktiskt, tror det är silikon...) .

Snorkel och cyklop, får se om de får hänga med ska prata med mammisen imorgon men antar att väskan är full och att vi får köpa nya där.

och en rödflammig sari som får hänga med också, perfekta på stranden eller när man ska gå upp och köpa dricka eller lunch :) . Så nu är jag redo, när jag packat ner allt alltså ;)

GUD VAD JAG LÄNGTAR!! 2 DAGAR KVAR TILLS JAG ÄR I ÖSTERIKE! (ska mellanlanda där :) )

http://www.sophisticatededge.com/assets/images/Beauty/Accessories/How-to-tie-a%20sarong-skirt.jpg

sari, även kallad sarong... Exakt sån har jag och brukar använda som klänning också.


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!