är fortfarande trött!

Vet inte vad jag gör felmen är skit trött varenda morgon och kväll men nu sitter man här vid datorn kl 10 och kommer antagligen inte somna förän 11 halv tolv... Aja har träningsverk typ överallt just nu känns det som iaf måste stretsha någon dag... tror jag måste skriva upp en "måste göra!" lista! så här kommer den ;)

Måste göra lista!:
  • städa!
  • fixa naglarna
  • packa inför sportlovet
  • PLUGGA!!!
  • träna!
  • vara snäll och hjälpa till (pappa klagar och hotar med månadspengen D: ! )
  • lägga mig i tid!
  • Sluta vara så jäkla trött hela tiden!!

finns säkert hundra saker till som jag inte kommer på just nu men aja nu vet ni iaf vad jag ska göra/tänka på denna vecka ;)

puss på er! <33



cool egobild på mig hehe ... (Hade tråkigt i bilen påväg hem till Stockholm)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!