hemma (i några timmar iaf ;) )

kom nyss hem från borlänge och nu dröjer det iaf minst 16 timmar innan jag måste åka iväg... så det är rena rama lyxen :D , haha. Ska till Göteborg så morgondagen kommer tillbringas i en bil i minst 6 timmar :( och så ska det bli strålande sol typ och 22 grader, finns roligare saker att göra då än att åka bil.

Sitter och laddar upp lite bilder har typ tagit 400 under den här helgen :P Men ska göra lite tidsinställda inlägg så det kommer inlägg med lite bilder då och då (bäst att göra alla nu sen lär jag glömma bort det! ) Japp men nu ska jag njuta av lyxen att vara hemma ;) kram på er <3





I love Sweden... haha borde köpt T-shirten :) nä men I love Stockholm <3



jag right now ( måste tvätta håret! :S )

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!