Kubb och marsmellows :)

Blev ganska sent ändå som vi åt middag , vid 8 tror jag, så vi hann inte mkt mer än att äta marsmellows och spela kubb efteråt :) . Jag var på ett eget lag och vann första omgången (då hade pappa och Olivia bara fått ner en av min kubb, vad säger man? ) sen så spelade vi ovavgjort andra, typ, hade tre pinnar och fick ner två men faila när jag skulle kasta på kungen :( så då vann de...

Idag vet jag inte vad jag ska hitta på. Olivia har åkt iväg på kollo i morse så hon kommer vara borta i 9 dar nu... Som hon gått och tjatat om att hon längtar, har minst hört att "åå, vad jag längtar till kollot!!" sju gånger om dan, och då överdriver jag inte! Men när hon kommer tillbaka får man väl höra "Åå vad jag längtar tillbaka till kollot!!" så man får vila sålänge det varar nu, haha :P

kramisar <3



perfekt grillade marsmellows!!





haha kolla minen X)



Olivia siktar.... och missar :P

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!