Stolt

Var superkul på Eriksdalsbadet :) fick först hoppa på en trampolin på land och sen gjorde vi volter och dök från 1:an. Nu har jag vatten i både öron och näsa :( jaja sen fick vi göra vad vi ville och då hoppade jag från 7:an Amagashhhhh!!!! Tog hundra år att komma ner, han börja skrika komma på mig själv och sluta, lyckas vara tyst i tre sekunder sen är det en tredjedel kvar till vattnet så börjar jag skrika igen... AA ni fattar det tog lång tid att komma ner ;) är stolt att jag våga :) nästa gång blire tian :D




daggens middag :)



Stina på vägen hem :) , sen skrota vi vagnen :P



facelook today :)

kramisar<3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!