Kläder man inte visste man hade...

har nyss kollat igenom gaderoben, har så jäkla mkt kläder... Nu går det att stänga lådorna :D  Har i för sig ännu mer kläder hos pappa men aja. Hittade iaf några plagg då man tänkte "Juste den hära" "Men gud vart har den här varit?!" "Den här är juh snygg, varför har jag inte andvänt denhära?" :) Här kommer iaf bilder på kläder jag inte andvänt på ett tag som igentligen är ganska snygga (tycker jag)



älskar jeans linnet men det har man juh inte kunnat använt nu på vintern...

Hittade många rosa plagg, hehe typ hälften av mina toppar är rosa...

Kamerabatteriet tog slut efter ett tag :( sen hittade typ 4 toppar till som jag inte hade sett på evigheter...

puss på er <3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!