Falun 2011

måndag:



Julia och jag spelade nintendo på vägen dit :)



på bussen :)



på bussen, vi bloggar från Calles mobil :)


Jag och Stephanie på NO:n




Frida med vårat No resultat :)



Frida & Stephanie i korridoren



Jag Julia och Johanna var till Hemköp och de andra bestälde saker :)

tisdag:



jag ny dushad, det var helt dött eftersom alla var på maxi och köpte chips och godis



Julia jag och Emma var de enda som var kvar hemma och titta på tv :P



Daim och tv är en bra combo :)



hockey hockey!

onsdag:



jag och Julia :)



träningspass med Viktoria :) var skitkul

torsdag:



gjorde tryck på bilden, mina tryckplåtar :)


´
min väska jag gjorde på textilen :)



Julia lockar Johannas hår inför discot :)



Stephanie spelar på Julias Nintendo



Killarna sjunger kareoke



Disco!!

fredag:



Jag och Julia på bussen hem (två tröttisar :P  )

några av bilderna jag tog alltså, det blev ganksa många egos :P

kramisar! <3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!