Test

Brukar inte fylla i sånna här tester men avbryter mitt pluggande för att göra något roligare!

1. Namn jag lyssnar till: Emelie

2. Någonting jag tycker om med mig själv: Hm.. Svårt.

3. Någonting jag inte tycker om med mig själv: För feg (framför allt på gympan...)

4. Detta är jag rädd för: förlora dem jag gillar, när någon skräms :P

5. Fyra saker jag inte klarar mig utan: Godis, gympa, dator och kamera

6. Tre saker jag absolut inte kan göra:
7. Detta tycker jag om att göra: Träna, vara med kompisar, fota, blogga och lyssna på musik :)

8. Detta vill jag göra just nu: äta kakor :P

9. Bästa känslan: att vara super glad

10. Värsta känslan: När någon snackat skit eller ljugit för dig


11. Är jag kär just nu?: Nää

12. Jag vill ha barn?: nej, inte inom de närmsta 10 åren iaf...

13. Jag vill gifta mig: Kanske.

14. Följande saker vill jag göra innan jag dör: vääldigt många saker

15. Min käraste ägodel: Dator, kamera, mobil, det mesta som finns i mitt rum

16. Något jag vill ha i present: Systemkamera En ny skolväska

17. Detta har jag på mig just nu: kläder?

18. Favoritkläder: Snygga kläder

19. Favoritdjur: Katt

20. Följande musikstilar tilltalar mig mest: allt man kan dansa till! :D

21. Favoritlåt just nu: St. Tropez och Broken strings

22. Roligaste/tråkigaste ämne i skolan: Roligaste syslöjd, bild och hemkunskap, tråkigaste Historia och religion

23. Stjärntecken: Vattuman

24. En bok jag älskar: Hungerspelen!!!

25. En film jag älskar: Wow många!

26. Tv-program jag gillar: Hawaii five-0

27. Favoritdoft: Vanilj (godis <3 )

28. Detta äter jag gärna: tacos eller Indiskt

29. Dricker helst: juice

30. Favoritgodis: lösgodis Allt godis!

31. Hit vill jag gärna åka på semester: Hawaii, Thailand, där det är varmt!

32. Färg på mina ögon: grön bruna

33. Min längd: 170

34. Jag tror på: mig själv...

35. Jag spelar: Gymnastik (kanske man inte säger...)

38. Det här gör jag inne på datorn: bloggar, laddar upp bilder, photoshop, facebook och chekar andras bloggar

41. Favoritfärg: Turkos

46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är: ögonen

48. Udda förmåga/egenskap: vig (udda?)

49. Om jag vore ett djur skulle jag vilja vara: en fågel

54. Vilken är din favoritrestaurang?: Kohpangjang (stavning?)

59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet?: usch politik

61. Har du åkt moped någon gång?: Jaa utomlans

 

var hundra frågor så hoppade ganska många...


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!