Första dagen avklarad

Första dagen i skolan idag. Gick väl bra, var bara där i 45 min och sen drog jag och Emma hem till Linnea en kortis. Var sen tvungen att gå tillbaka till skolan sen för jag skulle ha utvecklingssamtal. Snackade mest gymnasium och blev sjukt taggad att börja på det istället för nian... Men men, ett år till klarar man väl :).

Åkte sen till Farsta med Linnea för att kolla lite. Köpte bh:n jag tidigare kollat på. Mycket mer har jag inte hunnit. Men känner att jag är trött efter bara en dag i skolan, som bara var 1,5h... Skönt med 2 stycken studiedagar nu! Får väl repetera lite franska, mer tänker jag inte göra!



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!