Cats: Tävling!



1. Nilla: "du har något där..."



2 haha frågan är hur jag ser ut om man kollar på Vanillas blick... "Är det meningen att jag ska se extra söt nu eller?"



3



4



5



6 "Är det sant att tassen alltid är större än månen?"  (Dear John)



7



8: mitt lilla lejon :)

TÄVLING! Titta hit:
Nu har jag skrivit mina komentarer till bilderna, tävlingen går ut på att du väljer en av bilderna och skriver en egen komentar. T.ex. vad de tänker när bilder togs. Skriv bild 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 eller 8 (den du valt) + din komentar i komentarsfälltet nedan eller i något annat inlägg. går även att ta bilden i förra inlägget på Vanilla, den är då bild 9
Är bara att välja vilken som helst. Passa på och skriv! Tävlingen avslutas i helgen så ni har lite mindre än en vecka på er.
Vinnaren får en länk + bild och komentar postad på bloggen.

Har inte bestämt än men om det blir svårt att välja så får ni läsare rösta på er favorit bland finalisterna! Lycka till!

PS:Dessutom går det bra att kommentera flera bilder i tävlingen, chansen blir då också större att du vinner :)

Kommentarer
Noomie

Tack! :D

Jag ska fundera lite på det där så jag kommer på något riktigt bra! ;D Får man välja flera bilder eller är det en som gäller?(:

2012-02-07 23:13:03
URL: http://lexx.blogg.se/
Carro - http://four.blogg.se/

sv: aw, tack dsm :D

2012-02-07 23:18:53
URL: http://four.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!