Bula

Idag har jag gått in i en tv. Haha fråga mig inte hur, men såg den iaf inte och var på väg mot Stina och Frida. Typ kände att jag fick asont i huvudet och sen satt jag på golvet. Gick in i den med sån fart att jag studsar tillbaka och landar på rumpan. Visste inte om jag skulle skratta eller gråta. Kändes komiskt att jag typ fallit ihop på golvet, men gjorde ont så tårarna rann :P. Tror jag typ grät 3 sekunder, skratta 3, grät 3 osv. Kunde inte bestämma mig. Lärarna satt i lärarrummet och garva åt mig känns ju kul, tur att det var efter skoltid! Men nu har jag alltså en jättefin bula i pannan... Har åtminstonde luggen på samma sida så den skymms. Glöm att jag sätter upp den imorgon! Puss



favoritbild Thailand höstlovet - 2010

Kommentarer
Bella Davis -MODELL BLOGG

Tack så mycket sötnos :)

Har du haft en bra dag? Kram :)

2012-01-25 23:17:02
URL: http://blogg.veckorevyn.com/belladavis/
Rebecca Rehn

SV: Tack!

Bilden på mig är själva huvudbilden, sedan har jag "smält in" två stycken andra för att få lite andra färger och så :)

2012-01-26 08:57:17
URL: http://rebeccaarehn.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!