från Plugg till plugg

kom nyss hem från skolan och ska sätta mig och göra en musikuppgift som ska vara inne imorgon... Kul kul. Fick uppgiften idag men var ändå tvungen att lämna den imorgon, som alla andra som haft 1 vecka på sig :(. Annars var det en rätt okej skoldag. Har inte så mycket att göra i matte svenska engelska så gick bara på mina pass. Var hos skolsyster också, mätte och vägde mig, kolla synen och fyllde i en ankät. Kände mig lite mobbad när hon fråga om jag hade några vänner :P nää men hon sa att hon fråga alla samma sak.


Kommentarer
fanny

snygg topp, vart kommer den ifrån? :)

2012-01-24 22:08:30
URL: http://ffannyjansson.blogg.se/
Emma - Rosenss

Jätte snygg tröja :D <3 Var har du köpt den :P

2012-01-26 19:00:23
URL: http://rosenss.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!