ofrivillig rand...

Råka somna i solen idag med shorts på så har ett ofrivilligt shorts märke på låren nu ... Inte så snyggt kanske. Tycker mer synd om alla där hemma som är i skolan nu . Hoppas ni orkade upp imorse men ni på min skola kan iaf se fram emot 2 hem- eller studiedagar, kommer inte ihåg. Nu ska jag iaf upp och duscha av mig all strand sen så fyller Marie-lousie ( vet inte hur hon stavas...) 50 så vi ska fira henne med chokladtårta o extra många drinkar,shaker i mitt fall då... Nu ikväll . Imorse sjöng vi och hade med oss ett fruktfat som blev vår "frukost på sängen" sen har hon fått oljemassage också ... Har läst ut min bok idag också så nu har jag inga fler, får kanske fråga några andra svenskar som bor här om dom har någon att låna ut. Puss o kram på er , kan tyvärr inte ladda upp någon bild...

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!