Första dagen på prao

Dagen gick faktiskt grymt bra. Kom till studion vid 9 och fick sitta med Lena och redigera bilder till en inredningstidning. Sen visade jag mina bilder som jag fotat och fick lite tips och trix vad man kan tänka på och hur man redigerar bilderna i photoshop.
Sen drog vi iväg till ett bokförlag och kollade på en bild de hade tryckt, kände mig dock lite utanför då när jag inte visste vad de snackade om. Sen tillbaka och käka lunch.

Slutade halv 1 för att hon skulle iväg och rida, men fick en liten uppgift som jag skriver om senare när jag utfört den.


Blev en riktigt läskig redigering hehe, gör så gott jag kan, samtidigt som jag testar allt på en och samma bild :).


Imorgon ska vi vara hemma hos henne och fota mat så får sovmorgon till 9 då också. Verkar som det blir en riktigt najs vecka puss o kram

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!