Godnatt helt enkelt - need to sleep

OjOj oj nu har jag legat alldeles förlänge och kollat på lillabloggen videosar! Inte bra. Ska fan leta upp filmkameran och göra en egen video. Så känner jag iaf just nu, men kommer aldrig att hända. Vi får vänta och se helt enkelt. Klockan är 23:15 - vart tog tiden vägen, den försvann typ - eller aah det var just precis vad den gjorde.

Meeen AAH. Godnatt alla sötnosar, stanna inte uppe förlänge för imorgon är det fredag! Lägger ni inte er nu kommer ni aldrig orka upp imorgon och då hinner ni varken duscha eller äta frukost och får helt enkelt vara vrålhungriga och lukta skunk en hel dag - och det vill vi inte. Så lyssna på mamma när hon knackar på dörren och ber er stänga av datorn.
Fast det kan inte jag göra för hon sover... Random bye! (nu blev det engelska där också-hoppas ni fattar, men så alla vet så skrev jag just hejdå ;) (hur fan översätter man random??...)




Nu la jag in en bild som gör det hela ännu konstigare, men bilden bara låg där i albumet och jag vet att jag aldrig kommer kunna visa den annars, LOVE till ICA pussN

Kommentarer
Emma

Sv: Jag kommer tyvärr inte ihåg vad man kan köpa den :/ Kram <3

2012-03-30 22:10:26
URL: http://rosenss.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!