halv 10

Godmorgon! Fick sovmorgon idag och börjar  inte föräns klockan halv 10. Idag ska jag limma glas, haha. Nää men Peter Wahlbeck kommer till studion och han ska hålla i massa glas så då ska vi limma dem så han inte tappar dom. Mitt uppdrag är att fota behind the scen. Ska iaf bli kul att träffa en kändis även fast jag inte vet så mycket om honom - Googlade och han är komiker och har varit med i let's dance. Nu ska jag iaf åka snart puss på er

http://pics.nattstad.se/magazine/201192712419539_728.jpg


Fin bild jag hitta va? Men han ska iaf plåtas i den där kavajen det är de jag vet

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!