room makeover

Mitt rum hos pappa skulle behöva en rejäl makeover! Har alldeles för lite saker så behöver hyllor och låsor där jag kan gömma allt. Har en idé på små hyllor som jag vill ha med 2 krokar under som man kan ha smink ovanpå och hänga smycken på krokarna. Har min fina fåtölj som inte syns för att det är så mycket kläder över så den måste ut - katterna ligger och sover i den så behöver rolla den varje dag om jag inte vill ha en lurvig fåtölj. Byrålådorna är trasiga så behöver större lådor och vill ha en vit. Och tillslut sängen som bara är 80 cm, skulle vara grymt skönt att ha en 120 säng! Har lådor under den också som är fulla med skrot så måste rensa och kasta ut. Det är alla mina planer jag hoppas något hinner göras innan höst, byrån är den som först byts ut och sen får vi se. Puss



Har kollat lite på ikea och skrivit ner de jag vill ha, vet ej om det blir byrå eller gaderob - behöver mycket plats men vill också ha en spegel över. hehe btw vilka målarskills man har!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!