Övertid

Stannade kvar efter skolan idag, hade tänkt att redovisa matte och sen träna inför So provet. Men Johan ger tal som inte har något att göra med steget över huvudtaget. Så när jag är klar säger han att jag inte behöver kunna det förän i sista året på gymnasiet. Hm, tack då, som om jag skulle komma ihåg det tills dess...

Hade inte ens behövft göra allt det där för att klara steget och sen går jag ut och ser att klockan är halv 4 WHAT? haha hade suttit där i 1 timme och en kvart och redovisat. Kändes som bara 45 minuter ungefär. Jaja så nu är min dag borta och jag ska sätta mig och kolla på film puss o kram


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!