Happy

 

 

 
 
 
Hej alla sötnosar! Har ni sett mitt hår?! Älskar det verkligen! Fick en kommentar av syrran att jag borde permenenta håret så det alltid var lockigt eftersom jag var mycket snyggare så. Vet inte om jag ska ta det positivt eller negativt...
Var Linnea som fixade de snygga lockarna på mig, och jag har typ bokat in henne till balen haha :). Cyklade nyligen hem från henne och det första jag tänkte göra var att fota med systemkameran men så kom det en störtskur (tur att jag inte var ute!!) så ska göra det nu eftersom det lugnat ner sig. Bilder kommer nog under kvällen :). kram♥
 
 
regnbågen utanför mitt fönster alldeles nyss.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!