Levis

Hejsan svejsan! Hur är det med er? Idag startade jag dagen med en joggingrunda, men tänkte tyvärr inte på hur varmt det var ute, hatar att springa i solen... Försökte att springa i skuggan så mycket det gick, men var rejält svettig när jag kom hem.
På eftermiddagen har jag varit i stan med Julia. Kollat på skor, mobil, kameraobjektiv m.m Sen så fick jag faktiskt med mig ett par Levis jeans hem. Supersuper snygga!!! Precis rätt färg och sitter perfekt! Tyvärr kanske lite för dyra så vi får se om jag behåller dem... Ska kolla runt lite om jag hittar ett par liknande till ett bättre pris.
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!