Kärlek till svarta boots och röda sneakers

Har surfat runt och hittat massor med fina skor. Skulle vilja köpa ett par svarta låga boots som är lätta att gå i och matchar det mesta. Hittade 4 par snygga på Scorett.se, dock är alla dyrare än 900kr. Lite synd :(. Men kommer ha ögonen öppna för liknande! Prövade de med guld nitar i fredags och blev typ helt kär!
 
 
Sen så såg jag massa snygga sneakers och det råkade bli bara röda par. Haha. Måste betyda på att det är den färgen jag ska sattsa på! Så snyggt med lite färg på fötterna + att de kommer att matcha min röda väska som jag kommer använda flitigt när snön försvinner.
Mina Converse börjar bli lite slitna och smuttsen har blivit ingrodd efter att ha tvättat dem några gånger.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!